"De tre första som ringer numret får flyg, hotell och upplevelsen betald"
7 Jun 2024
– I dag kan en resa se ut på otroligt många olika sätt. Genom att kommunicera oväntade upplevelser på en, för oss, oväntad yta vill vi visa att TUI är ”allt som en resa kan vara”. De flesta känner inte till att vi erbjuder både fartfyllda weekends och klassiska solsemestrar, eller att vi har ett enormt utbud av upplevelser med allt från matlagningskurser till konsertbiljetter, säger Adam Györki, nordisk kommunikationschef på TUI.
Ännu har alla lapparna inte hittats. I skrivande stund har lapparna suttit uppe i knappt en vecka på ett tiotal utvalda anslagstavlor, men överraskande nog finns det ännu gratisresor kvar att göra anspråk på genom att ringa på telefonnumret på lapparna.
– Vi utgick från att det skulle ta ett par dagar innan någon upptäckte dem, men att det skulle ta mer än en vecka innan alla gratisresor hittades var oväntat, säger Adam Györki, nordisk kommunikationschef på TUI.
7 Jun 2024
Relaterade artiklar
Mest lästa
Tidningen
Prenumerera och ta del av branschnyheter, analyser, nya projekt, affärer och människorna bakom.
Läs mer
-
Ny sjömatsutbildning lanseras
"Deltagarna får en djupare förståelse för hållbarhet, artkännedom och näringslära, samtidigt som de får praktisk erfarenhet av tillagningstekniker"
-
Så mycket kaffe dricks på jobbet – cheferna toppar listan
Här är topp 5 yrken och roller som konsumerar mest kaffe.
-
Strawberry ska bygga Nordens största flygplatshotell på Arlanda
"Det känns fantastiskt för oss att kunna erbjuda ett fullservice-hotell"
-
Idag lanseras Spenn
"Med Spenn och partnerskapet med Norwegian kommer vi att skapa synergier och mervärde för våra medlemmar och partners på ett sätt som aldrig tidigare har gjorts inom lojalitet"
-
Solvalla tar från årsskiftet över restaurangerna vid arenan
"Framför allt finns det synergier som vi kommer att utnyttja"
-
Pontus Frithiof lanserar en egen te-kollektion
"Vi hoppas att våra gäster ska upptäcka teets många möjligheter"
-
Vildmarkshotellet bygger spa för 40 miljoner
"Vår vision är att skapa en oförglömlig upplevelse där gästerna verkligen känner naturens kraft och närhet"