Max lanserar tre nya burgare och två Lyxshakes
18 Jan 2023
- Satsningen vi gjorde med Grand Chicken-menyn var unik i sitt slag. Vi har sett en stor efterfrågan på kycklingprodukter som bara fortsatt öka de senaste åren. Den respons vi fick efter lanseringen av Grand Chicken-familjen var överväldigande. Ett kvitto på att vi tagit fram burgare våra gäster gillar, men vi nöjer oss inte där. Vi vill fortsätta att erbjuda våra besökare fler riktigt goda kycklingalternativ, säger Jonas Mårtensson, chefskock på MAX.
Förutom Grand Chicken Parmesan så lanseras ytterligare en ostig nyhet i form av Classic ’68 Cheese. Det är en klassisk cheeseburgare med svenskt nötkött, cheddarsmältost, senap, sweet onion, ketchup och saltgurka, som omsluts av ett gyllenrostat sesambröd. Burgaren går även att beställas med Plant Beef.
18 Jan 2023
Relaterade artiklar
Mest lästa
Tidningen
Prenumerera och ta del av branschnyheter, analyser, nya projekt, affärer och människorna bakom.
Läs mer
-
Ny sjömatsutbildning lanseras
"Deltagarna får en djupare förståelse för hållbarhet, artkännedom och näringslära, samtidigt som de får praktisk erfarenhet av tillagningstekniker"
-
Så mycket kaffe dricks på jobbet – cheferna toppar listan
Här är topp 5 yrken och roller som konsumerar mest kaffe.
-
Strawberry ska bygga Nordens största flygplatshotell på Arlanda
"Det känns fantastiskt för oss att kunna erbjuda ett fullservice-hotell"
-
Idag lanseras Spenn
"Med Spenn och partnerskapet med Norwegian kommer vi att skapa synergier och mervärde för våra medlemmar och partners på ett sätt som aldrig tidigare har gjorts inom lojalitet"
-
Solvalla tar från årsskiftet över restaurangerna vid arenan
"Framför allt finns det synergier som vi kommer att utnyttja"
-
Pontus Frithiof lanserar en egen te-kollektion
"Vi hoppas att våra gäster ska upptäcka teets många möjligheter"
-
Vildmarkshotellet bygger spa för 40 miljoner
"Vår vision är att skapa en oförglömlig upplevelse där gästerna verkligen känner naturens kraft och närhet"