Som en del av SSPs policy att fokusera på kärnaffären säljer man nu varumärket O’Learys. Köpare är O’Learys ledning. SSP behåller exklusiv rätt att driva O’Learys på reserelaterade platser, som tågstationer och flygplatser, globalt.
– Ägarbytet kommer inte att medföra några stora förändringar i verksamheten. Vi går nu in i en ny och otroligt spännande fas där vi fortsätter vårt långsiktiga arbete med att etablera fler O’Learys restauranger världen över. Banden med SSP kommer vi inte att klippa då SSP är idag en av vår största multioperators, säger Wilhelm Vintilescu, VD O’Learys Trademark.
Läs också
Bocuse d'Or
Svenska laget är redo för Bocuse d’Or Europe
Produktnyhet
Max har lanserat en helt ny burgare – Unicorn Burger
Bocuse d'Or
Svenska laget är redo för Bocuse d’Or Europe
Minskat Matsvinn
Viking Line har halverat matsvinnet ombord
Nyheter
Stockholms bästa kanelbullar