The Fork lanserar initiativet "Back to the Restaurants"
19 Sep 2020
De senaste månaderna har branschen genomgått en djupare nedgång än någonsin tidigare.
Under “Back to the Restaurants” kommer TheFork att göra en omfattande marknadsföringsinsats för att ge deltagande restauranger ökad synlighet, locka fler gäster och därmed generera fler bokningar.
Alla deltagande restauranger uppmanas av TheFork att se till att de följer Folkhälsomyndighetens riktlinjer och rekommendationer. På TheForks hemsida kan restaurangerna dessutom lägga upp detaljerad information om vilka säkerhetsåtgärder restaurangen har på plats.
19 Sep 2020
Relaterade artiklar
Mest lästa
Tidningen
Prenumerera och ta del av branschnyheter, analyser, nya projekt, affärer och människorna bakom.
Läs mer
-
Ny sjömatsutbildning lanseras
"Deltagarna får en djupare förståelse för hållbarhet, artkännedom och näringslära, samtidigt som de får praktisk erfarenhet av tillagningstekniker"
-
Så mycket kaffe dricks på jobbet – cheferna toppar listan
Här är topp 5 yrken och roller som konsumerar mest kaffe.
-
Strawberry ska bygga Nordens största flygplatshotell på Arlanda
"Det känns fantastiskt för oss att kunna erbjuda ett fullservice-hotell"
-
Idag lanseras Spenn
"Med Spenn och partnerskapet med Norwegian kommer vi att skapa synergier och mervärde för våra medlemmar och partners på ett sätt som aldrig tidigare har gjorts inom lojalitet"
-
Solvalla tar från årsskiftet över restaurangerna vid arenan
"Framför allt finns det synergier som vi kommer att utnyttja"
-
Pontus Frithiof lanserar en egen te-kollektion
"Vi hoppas att våra gäster ska upptäcka teets många möjligheter"
-
Vildmarkshotellet bygger spa för 40 miljoner
"Vår vision är att skapa en oförglömlig upplevelse där gästerna verkligen känner naturens kraft och närhet"