Hotellet har inrett ett Mellorum
13 Dec 2024
–Här kan våra gäster uppleva festivalens glädje och energi på ett helt nytt sätt och skapa oförglömliga minnen, säger Cecilia Widén, Head of Experience på Strawberry.
Lila och rosa, neon, dicokulor och glitter är symboliskt för Melodifestivalen i Strawberrys nyinredda hotellrum. Strawberry har genom ett samarbete med Live Nation skapat ett unikt hotellrum fyllt med glamour, festkänsla och exklusiva upplevelser. Ambitionen är att förmedla känslan av musikfesten när hotellgästerna vistas i rummet.
– Att få vara partner till Melodifestivalturnén är en fantastisk möjlighet för oss att sprida glädje, feststämning och skapa unika upplevelser för våra medlemmar och gäster under hela turnén. Genom Mellorummet förlänger vi Melodifestivalens magi och låter våra gäster leva och andas Melodifestivalen, säger Cecilia Widén, Head of Experience på Strawberry.
Mellorummet på Quality Hotel Strawberry Arena har kreativa detaljer och utlovar flera överraskande inslag. Bland annat kommer Mellorummet att aktiveras med musikframträdanden och underhållning.
När gästerna checkar in i rummet är det utrustat med allt från rosa överkast och discokulor till goodiebags från olika samarbetspartners till Melodifestivalturnén. För den som vill ta stämningen till nästa nivå finns också karaokemaskin och högtalare. Strawberry har dessutom skräddarsytt ett unikt Mello-sovkit med morgonrock, tofflor och sovmask, som alla gäster får ta med sig hem efter hotellvistelsen.
– Vi är mycket glada att vi får ha med Strawberry som vår hotellpartner även i år, då de är en rikstäckande hotellkoncern och finns i alla Melodifestivalturnéstäder. Extra roligt är att vi i år kan presentera Mellorummet i Stockholm som erbjuder den ultimata uppladdningen inför Melodifestivalturnén 2025, säger Peter Uksila, Projektledare Melodifestivalturnén på Live Nation.
Första deltävlingen är i Luleå lördag 1 februari 2025 och sedan följer Göteborg, Västerås, Malmö och Jönköping innan finalen äger rum i Stockholm den 8 mars på Strawberry Arena.
Mellorummet kommer att vara tillgängligt att boka för Strawberrys medlemmar och gäster fram till mars.
Lila och rosa, neon, dicokulor och glitter är symboliskt för Melodifestivalen i Strawberrys nyinredda hotellrum. Strawberry har genom ett samarbete med Live Nation skapat ett unikt hotellrum fyllt med glamour, festkänsla och exklusiva upplevelser. Ambitionen är att förmedla känslan av musikfesten när hotellgästerna vistas i rummet.
– Att få vara partner till Melodifestivalturnén är en fantastisk möjlighet för oss att sprida glädje, feststämning och skapa unika upplevelser för våra medlemmar och gäster under hela turnén. Genom Mellorummet förlänger vi Melodifestivalens magi och låter våra gäster leva och andas Melodifestivalen, säger Cecilia Widén, Head of Experience på Strawberry.
Mellorummet på Quality Hotel Strawberry Arena har kreativa detaljer och utlovar flera överraskande inslag. Bland annat kommer Mellorummet att aktiveras med musikframträdanden och underhållning.
När gästerna checkar in i rummet är det utrustat med allt från rosa överkast och discokulor till goodiebags från olika samarbetspartners till Melodifestivalturnén. För den som vill ta stämningen till nästa nivå finns också karaokemaskin och högtalare. Strawberry har dessutom skräddarsytt ett unikt Mello-sovkit med morgonrock, tofflor och sovmask, som alla gäster får ta med sig hem efter hotellvistelsen.
– Vi är mycket glada att vi får ha med Strawberry som vår hotellpartner även i år, då de är en rikstäckande hotellkoncern och finns i alla Melodifestivalturnéstäder. Extra roligt är att vi i år kan presentera Mellorummet i Stockholm som erbjuder den ultimata uppladdningen inför Melodifestivalturnén 2025, säger Peter Uksila, Projektledare Melodifestivalturnén på Live Nation.
Första deltävlingen är i Luleå lördag 1 februari 2025 och sedan följer Göteborg, Västerås, Malmö och Jönköping innan finalen äger rum i Stockholm den 8 mars på Strawberry Arena.
Mellorummet kommer att vara tillgängligt att boka för Strawberrys medlemmar och gäster fram till mars.
Text: Annika Rådlund Foto: Strawberry
13 Dec 2024
Relaterade artiklar
Mest lästa
Tidningen
Prenumerera och ta del av branschnyheter, analyser, nya projekt, affärer och människorna bakom.
Läs mer
-
Mässan FFCR hyllar innovativa produkter i tävlingen Innovation Awards
”Vi är oerhört stolta över att lansera Innovation Awards – en tävling som sätter fokus på framtidens produkter och tjänster"
-
Nordic Seafood Summit arrangeras
Här möts hela sjömatsbranschen för framtidens möjligheter
-
Fem i topp - Mest lästa artiklarna 2024
Detta är de mest klickade artiklarna under året:
-
Max lanserar en hyllad Brooklyn- burgare
"Det här måste vi ta hem till Sverige”
-
Regeringen går vidare med förslaget om gårdsförsäljning av alkohol
Regeringens förslag innebär att:
-
Byggstart för Hotell Polishuset
"Det är en mycket vacker byggnad med stora egenvärden, inte minst dess historia som polishus"
-
Fastfood & Café & Restaurant Expo arrangeras i Stockholm
Nytt för i år är "Flavour Journeys"