H&M:s cafékedja lanserar en julkollektion
6 Dec 2019
På caféet It’s pleat erbjuds alltifrån hållbara och hälsosamma luncher och söta bakverk under parollen healthy-ish.
Dessutom har man bland annat släppt en smakrika nyheter i samarbete med superduon food pharmacy.
Från och med den första advent lanseras julkollektionensom karaktäriseras av klassiska smaker som pepparkaka och saffran, och serveras fram till den 26 december.
- Vi har två centralt belägna caféer i Stockholm liksom i Uppsala och London, och att komma in och avnjuta en eller flera godsaker från vår julkollektion är den perfekta pausen i julrushen, säger Ninnie Lahnborg, projektledare It’s pleat.
Julkollektionen är såsom de tidigare kollektionerna utvecklad tillsammans med matkreatören Victoria Nordström.
6 Dec 2019
Relaterade artiklar
Mest lästa
Tidningen
Prenumerera och ta del av branschnyheter, analyser, nya projekt, affärer och människorna bakom.
Läs mer
-
Ny sjömatsutbildning lanseras
"Deltagarna får en djupare förståelse för hållbarhet, artkännedom och näringslära, samtidigt som de får praktisk erfarenhet av tillagningstekniker"
-
Så mycket kaffe dricks på jobbet – cheferna toppar listan
Här är topp 5 yrken och roller som konsumerar mest kaffe.
-
Strawberry ska bygga Nordens största flygplatshotell på Arlanda
"Det känns fantastiskt för oss att kunna erbjuda ett fullservice-hotell"
-
Idag lanseras Spenn
"Med Spenn och partnerskapet med Norwegian kommer vi att skapa synergier och mervärde för våra medlemmar och partners på ett sätt som aldrig tidigare har gjorts inom lojalitet"
-
Solvalla tar från årsskiftet över restaurangerna vid arenan
"Framför allt finns det synergier som vi kommer att utnyttja"
-
Pontus Frithiof lanserar en egen te-kollektion
"Vi hoppas att våra gäster ska upptäcka teets många möjligheter"
-
Vildmarkshotellet bygger spa för 40 miljoner
"Vår vision är att skapa en oförglömlig upplevelse där gästerna verkligen känner naturens kraft och närhet"