H&M:s cafékedja lanserar en julkollektion
6 Dec 2019
På caféet It’s pleat erbjuds alltifrån hållbara och hälsosamma luncher och söta bakverk under parollen healthy-ish.
Dessutom har man bland annat släppt en smakrika nyheter i samarbete med superduon food pharmacy.
Från och med den första advent lanseras julkollektionensom karaktäriseras av klassiska smaker som pepparkaka och saffran, och serveras fram till den 26 december.
- Vi har två centralt belägna caféer i Stockholm liksom i Uppsala och London, och att komma in och avnjuta en eller flera godsaker från vår julkollektion är den perfekta pausen i julrushen, säger Ninnie Lahnborg, projektledare It’s pleat.
Julkollektionen är såsom de tidigare kollektionerna utvecklad tillsammans med matkreatören Victoria Nordström.
6 Dec 2019
Relaterade artiklar
Mest lästa
Tidningen
Prenumerera och ta del av branschnyheter, analyser, nya projekt, affärer och människorna bakom.
Läs mer
-
Kryddiga drinkar med Fireball
Firebål, Spicy Sunrise och Fireball Sour
-
Introducerar ett nytt kvällskoncept - traditionellt kinesiskt midnattsnack
"Ambitionen är att inte bara erbjuda utsökt mat, utan också skapa en unik och spännande atmosfär"
-
Topp 10: Hit reser svenskarna på höstlovet
"Det har varit ett högt bokningstryck i år"
-
Estrellas Heta Häxhattar med chili och gräddfil gör comeback
De frasiga barsnacksen är tillbaka
-
Nytt skräckhus i restaurang Fiesta under Halloween på Gröna Lund
"I den zombiesmittade restaurangen Zombiesta förvandlas varje gäst till en del av menyn när de möter kökspersonal som inte bara lagar maten, utan också jagar den"
-
Fanta lanseras med Beetlejuice -design
"Inför Halloween kände vi att det var det perfekta tillfället att skaka om Fanta lite och blanda det bubbliga och färgglada med Beetlejuices läskigheter"
-
Han blir ny vd för Hotel Diplomat
"Det är en spännande och stimulerande utmaning"